2023年8月20日 星期日

檳城巴士

去旅行,大家都吾敢搭巴士,覺得麻煩,因為要買飛,又吾知幾時落車。
但檳城巴士好吾同,首先,拒系為遊客設立的,完全免費,拒又系循環線,隨時上落。




有時,大家想搭巴士,但搵站麻煩,呢樣我好同意。
呢次來檳城,我都遇到同樣的問題。
我叫收費出租車司機送到我去碼頭的巴士總站,講明要搭免費巴士。
落雨之下,他送到我去巴士站,都很貼心。
不過去到後發現那是落車站,上車站還要往前走一走,好彩落車後再問一問人。

最後,去到實際的操作,
即使總站,搭車的人也不少,
霸個窗口位不容易。

檳城市中心好塞車,行車不是好暢順。

不過,遊客主要景點都經過,包括,康華利堡,維多利亞鐘,教堂,清真寺,博物館,中式廟宇,小印度,幾乎整個喬治城都行了一次,對遊客好方便,一目了然,之後再慢慢行。





來檳城,一定要搭這免費巴士。


沒有留言:

張貼留言